מתחילים
ש. באיזה תחום כדאי לי לפתוח עסק?
ת. בתחום שיש לך משיכה טבעית אליו וצריך להתייעץ אם זה באמת מתאים לך לפי האופי שלך והאם זה צפוי לייצר לך הכנסה מספיקה.
מתקדמים
ש. באיזו מחלקה הכי שווה להשקיע?
ת. במחלקה שמכניסה הכי הרבה רווח נקי מסך המכירות ולא מסך הקניות.
וותיקים
ש. באיזה קהל יעד הכי שווה להתמקד?
ת. בקהל שמוכן לשלם טוב על מוצרים טובים.
עשה.
1.תבחר רק ענף שאתה אוהב. 2.תבחר רק תת ענף שאתה אוהב.3.תתמקד במוצרים הספיציפיים שאתה אוהב 4.תחשוב בצורה מקורית ונועזת אבל זהירה.
אל תעשה.
1.אל תבחר ענף כי זה מה שאבא שלי עושה. 2.אל תבחר תחום כי זה מה שאני מכיר. 3.אל תבחר ענף כי זה מה שכל החבר'ה שלי עושים. 4.אל תבחר מוצרים כי זה מה שכולם מביאים.
בהצלחה!
#1 לכל אדם יש משיכה טבעית לעסוק בענף מסוים בעולם העסקים וחשוב להקשיב ללב כי דבר שאדם עושה מאהבה הוא משקיע במחשבה ודיוק ואין פלא שזה יוצא מצוין אבל צריך להתייעץ האם הענף הזה רווחי היום ובאיזו רמה כדאי להיכנס לענף והעיקר להבין את המשמעות שהדבר הזה ידרוש ממנו בהשקעת כוח מחשבה זמן וכסף.
#2 כי הרבה אנשים פתחו עסק בגלל שהם אוהבים את הענף הזה ופתאום הם גילו שזה מצריך מהם השקעה גדולה של זמן או כוחות או ידע או כסף שהם לא תכננו בהתחלה לפני שפתחו את העסק בתחום ואם היו יודעים את זה מראש לא היו נכנסים לזה והיום שהם כבר השקיעו והם בפנים עמוק אין להם ברירה אלא להמשיך,
#3 והדבר הכי גרוע בעסק זה שאתה מאבד את הניהול והשליטה ומתחיל להיגרר בכח וזה הפתח לכל הסכנות הכי גדולות בעסק,
ולכן חשוב מאוד להתייעץ לפני הבחירה בענף מסוים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה.
יעוץ עסקי בתחום הלוגיסטיקה בניהול התפעול
בסדר מיון החבילות
בניהול שירות הלקוחות
בתמחור מתוחכם
בשיווק ומכירות
יעוץ עסקי בתחום האופנה
בזיהוי המוצרים הלהיטים
ביצירת המוצרים הלהיטים
בעיצוב הגיזרות
בבחירת הצבעים והדגמים
בבחירת
סוגי הבדים
בתצוגה יוקרתית בחנות
בהתאמה מדויקת ללקוח
בחיבור הלקוח למותג
גיוס וניהול העובדים
בתמחור מתוחכם
בשיווק ומכירות
יעוץ עסקי למסעדות
למסעדות בשרי
למסעדות חלבי
למסעדות דגים
למסעדת פרווה
לקייטרינג
לפיצריות
למאפיות
במתכונים להיטים
במוצרים להיטים
בתמחור מתוחכם
בגיוס וניהול עובדים
בשיווק ומכירות
יעוץ עסקי לרשתות מזון
הזמנות חכמות
שיטת הבדיקות היסודיות
עיקרון סידור החנות
בניית סדר המחסן
גיוס וניהול עובדים
חווית הלקוח
בתמחור מתוחכם
בשיווק ומכירות
יעוץ עסקי
ליווי עסקי
בדיקות עסקיות
פתרונות אסטרטגיים
רעיונות מקוריים
יוזמות חדשניות
גיוס וניהול עובדי איכות
שכר ממריץ וחסכוני
זיהוי שווקים חדשים
שיווק עוצמתי
מכירות חזקות
חילוץ ממשבר
פריצת תקרת זכוכית
זינוק לפסגת הענף בשוק